Sluiten

Racend de winkelvloer tegemoet

Racend de winkelvloer tegemoet

Racend de winkelvloer tegemoet

Op de winkelvloer is altijd wel iets nieuws te ontdekken. Daarom is het belangrijk om op te vallen! Dat geldt ook voor de winactie van Dallmayr I love d’Oro, waarbij klanten van Crema en Espresso d’Oro een scooter en cappuccino kopjes konden winnen. Een superleuke actie die de aandacht moest trekken op de winkelvloer. Daarom werd het POS materiaal volledig afgestemd op het thema en werden er kartonnen Vespa’s geproduceerd, waardoor een bezoek aan de winkel een echte beleving werd.
 
De actie trok veel belangstelling en door de ondersteuning van tv-reclame en verschillende online activiteiten werd het een groot succes! Dallmayr heeft de winkelvloer veroverd met de perfecte combinatie van promotionele activiteiten.

Mis geen enkel nieuwtje! Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief
Wij helpen je graag verder
Velden met een * zijn verplicht