Op de winkelvloer is altijd wel iets nieuws te ontdekken. Daarom is het belangrijk om op te vallen! Dat geldt ook voor de winactie van Dallmayr I love d’Oro, waarbij klanten van Crema en Espresso d’Oro een scooter en cappuccino kopjes konden winnen. Een superleuke actie die de aandacht moest trekken op de winkelvloer. Daarom werd het POS materiaal volledig afgestemd op het thema en werden er kartonnen Vespa’s geproduceerd, waardoor een bezoek aan de winkel een echte beleving werd.
 
De actie trok veel belangstelling en door de ondersteuning van tv-reclame en verschillende online activiteiten werd het een groot succes! Dallmayr heeft de winkelvloer veroverd met de perfecte combinatie van promotionele activiteiten.
 
    
    
- Home
- Over ons
- Vacatures
- Duurzaamheid
- Producten
- 
                                                    Inspiratie
                                                            - Eyecatcher op de winkelvloer
- Een bijzondere blikvanger
- Productintroductie van Bud
- Racend de winkelvloer tegemoet
- Een feestje op de winkelvloer
- Over smaak valt (niet) te twisten...
- Pasen; Laat jouw producten schitteren!
- De koffie staat klaar!
- Torenhoog boven de concurrentie
- Klaar voor de feestdagen?
- Zet jouw merk op het podium
 
- Webshop
- Contact
 
             
                             
                            