De financiële gevolgen hebben drie jaar lang als een blok aan ons been gehangen. In de coronacrisis ging de rem opnieuw op de orders. Dit keer wist ik: we moeten meteen reageren. We hebben ruim dertig mensen moeten ontslaan. Natuurlijk was dat moeilijk, maar toch zijn het fijne gesprekken geweest. Mensen begrepen dat het niet vol te houden was en wij beloofden hen dat ze mochten terugkeren zodra het mogelijk was. Het was een bijzondere periode. Terwijl we in productie noodgedwongen afschaalden, zette de afdeling sales juist alles op alles om onze omzet weer op het oude niveau te krijgen. Iedereen zette de schouders eronder. Die betrokkenheid was heel mooi. Door de lering die we hebben getrokken uit de kredietcrisis hebben we in de coronacrisis snel kunnen saneren naar een gezond businessmodel. Dat heeft heel goed uitgepakt. Het eerste kwartaal
van 2021 werd uiteindelijk ons beste kwartaal ooit, onder andere door groei op de Duitse markt.
 
    
    
- Home
- Over ons
- Vacatures
- Duurzaamheid
- Producten
- 
                                                    Inspiratie
                                                            - Eyecatcher op de winkelvloer
- Een bijzondere blikvanger
- Productintroductie van Bud
- Racend de winkelvloer tegemoet
- Een feestje op de winkelvloer
- Over smaak valt (niet) te twisten...
- Pasen; Laat jouw producten schitteren!
- De koffie staat klaar!
- Torenhoog boven de concurrentie
- Klaar voor de feestdagen?
- Zet jouw merk op het podium
 
- Webshop
- Contact
