Sluiten

Drie awards voor Holbox

Het jaar 2020 startte voor ons heel positief! We ontvingen maar liefst drie Superstar Awards tijdens de Viscom 2020, één van de grootste Europese vakbeurzen voor visuele communicatie.

GOUD in de categorie karton - communicatieve displays groter dan 60x40 cm

GOUD in de categorie karton - communicatieve displays groter dan 60x40 cm

Dit kleurrijke reuzenrad garandeert een lange afstand effect op de POS. Met een diameter van 200 centimeter is het display van veraf zichtbaar en nodigt het uit tot nader onderzoek. De integratie van LED's ondersteunt dit effect extra en maakt de plaatsing tot een eyecatcher. Het speelgoed voor de animatiefilm Toy Story 4 wordt gepresenteerd in de gondels van het reuzenrad. Door het wiel te bewegen worden de producten extra geënsceneerd. De personages uit de film zijn ook prominent aanwezig en spreken zowel jonge als oude fans van de filmserie aan. De display is voornamelijk gemaakt van golfkarton en digitaal bedrukt.

ZILVER in de categorie karton - productdragend tot 60x40 cm

ZILVER in de categorie karton - productdragend tot 60x40 cm

Natuurlijkheid is een echte troef bij de kassa. Deze display benadrukt dan ook dit zeer kenmerkende van het gepresenteerde productassortiment. De natuurlijke cosmetica lijn L'Oreál Garnier Bio is geënsceneerd op een plaatsing van 100 procent golfkarton. Een bijzondere blikvanger is een overmaatse replica van de productverpakking. Dit vestigt niet alleen de aandacht van de klant op de producten, maar biedt ook voldoende communicatieruimte. De ecologische voordelen van de cosmetica worden op dit oppervlak gecommuniceerd. De andere motieftaal zet ook de natuur op de voorgrond. De achterwand van de drie legborden vertoont net als de topper een plantmotief. De displays worden voornamelijk gebruikt in drogisterijen en snijden ook een mooi figuur als ze vrijstaand zijn.

BRONS in de categorie karton - communicatieve displays groter dan 60x40 cm

BRONS in de categorie karton - communicatieve displays groter dan 60x40 cm

De koe is al decennia lang een integraal onderdeel van het Milka-merk. Met deze display verovert het beroemde hoefdier de POS. In verschillende presentaties en maten trekt de Milka-koe de aandacht en zorgt tegelijkertijd voor een herkenningseffect bij het winkelend publiek. De display is geïmplementeerd als onderdeel van de Milka Goodness campagne en wordt vrijstaand gebruikt in supermarkten. Het gebruikte materiaal is graspapier dat op golfkarton is gelamineerd. Het graspapier bestaat voor 30 procent uit grasvezels en voor 70 procent uit gerecycled papier. De plaatsing houdt dus ook rekening met het actuele trendonderwerp van duurzaamheid.

Mis geen enkel nieuwtje! Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief
Wij helpen je graag verder
Velden met een * zijn verplicht